Nya glada inlägg!

Okej.... så här ligger det till...
Nu ska jag inte skriva mer hemska grejer om Utøya  och alla offer.
Nej! Det här är en glad blogg och så ska de förbli! :) (misstolka mig inte, är väldigt berörd av händelsen och visar all respekt för de drabbade)
 
Hur som helst,
Nu börjar vi de glada inlägget! ;)
 
Idag fick Bojjsen bara skritta eftersom han har gått i två veckor nu.. Så en vila fick han välförtjänat! :)
Imorrn tror jag det blir hoppträning beroende på om Fia svarar på min anmälan... haha
 
Om det blir hoppträning så har jag en känsla av att den kanske inte blir såå lyckad eftersom han då vilade idag..
Men vi får se helt enkelt :)
 
 
Och eftersom det här var ett glatt inlägg så ska ni få lite bilder från Falsterbo :)
(ALLA BILDER ÄR LÅNADE AV DALARYTTAREN.BLOGG.SE )
Gå in på hennes blogg och kika :)
 
 
 
Galna stövlar som Matilda trånar efter :P
 
 
 
 
 
 
 
SKANÖR STRAND!
 
 
 
Så underbart vacker vän jag har <3
 
 
 
//
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0