Mot Stockholm!

 
Godmorgon på er!
 
Är lite smånervös här hemma hehe. Om en stund åker jag och resten utav familjen mot Stockholm! Där ska vi utnyttja en present jag köpte till familjen i april men eftersom det är en sommaraktivitet så passar det bra nu.
Grejen vi ska på heter FUNBALLZ, någon av er som har testat det?
 
Man är inne i bollar på vatten och ska sedan utföra en trekamp. Instängd i en boll på vatten, jag kommer få panik kan jag lova..kollar man på bilder när andra har gjort det så ser det väldigt roligt ut. Tyvärr blir det nog inga bilder eftersom jag inte har någon fotograf med mig.
 
 
Så då vet ni lite om hur denna dag ser ut. 
Hoppas ni får en bra dag ni med.
Ha det bra!
 
/ Sofia Sjögren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0