Jäkla dator..

Ja som rubriken, JÄKLA DATOR!!
 
Säger bara ÄNTLIGEN är den igång, trodde jag aldrig.....
Som ni kanske märkt så kan jag endast blogga genom datorn eftersom jag varken kan göra det på iPaden eller mobilen. (det suger)
Och min dator är verkligne den sämsta datorn man kan ha... så när den inte startar blir det tyvärr inga inläg. Och en sån dag var det igår och halva dagen idag alltså.....
 
HUR SOM HELST...! :D
 
Gårdagen bestod i alla fall av utsläpp av hästar (som vanligt) efter de åkte jag fort som attan hem för att käka frukost, hinna måla lite på "snickeriet", plocka ihop lite tvätt för att sedan åka tillbka till stallet.
Vi hade nämligen tid hos Svenne klockan halv tre så vi började lasta runt 1 :)
Han gick bara rakt in i släpet då... haha Snacka om att han ändrar sig fort Bojjenbus!
 
 
 
Vi kom dit till kvart över 2 så då lastade vi ur och Svenne tog sig en titt på honom. Vi var ju dock endast där för en liten "koll" så att allt är bra. Men jag hade ju märkt på måndagen att det var något som var fel med ett bakben. Det var alldeles för lite för att se med blotta ögat utan jag kände bara att nått var konstigt.
Det visade sig att han hade ont i vänster bakknä, men det var inget allvarligt utan bara lite Gröngröt på de så skulle de bli bra fort. :) PUUH!
 
Men när vi hade lastat in honom för att åka till Svenne klappade jag på hans rygg och klämde litegrann då sparkade han med bakbenet mot magen, och DET visade sig vara att han hade ont i ryggen pga bakknäet.
Så lite Knutlösa på det! :)
Men alltså detta är SMÅ grejer, han har inte ont bara för att man lägger handen på ryggen utan detta är minimala grejer som man liksom kan göra något åt. Så då är det väl klart att man gör de liksom :)<3
 
 
 
Benet hade läkt fint. Sven gav mig och Bojjen massor med beröm och han verkade lite chockad nästan över hur fint senan hade läkt. Han var även väldigt fin i muskelaturen :)
 
KLART HAN ÄR! det är ju Golden Boy vi snackar om! :D <3
världens underbaraste!
 
 
När vi kom hem från Svenne så joggade jag med Bojjen ett varv runt rundbanan bara för att få ur han litegranna efter transport åkning osv.
 
Sedan var det dags för US att fixa hoppslingan. Vi samlade ihop oss ett gäng och det bar iväg mot skogen med yxor, släggor, sågar och allt vad det var :)
Vi hann med sju hinder tror jag, men det var ju massa pyssel med varje, plus runtomkring. BRA JOBBAT US! :)
 
Åååååh nej! Det är inte slut än! Nejnej., för efter vi fixat hoppslingan så åkte jag och Soffan hem för att fixa oss lite innan vi skulle på bio i Borlänge med Bror och hans tjej Emma.
 
 
Vi såg Ice Age 4..... haha
Inte riktigt min typ av film men jag höll faktiskt på att dö några gånger av skratt ;)
Synd bara att jag avskyr 3D när det är textat.... DET BLIR SÅ IN I VÄGGEN SUDDIGT JU .....
Min favorit Louis! :D
Så jäkla söt ju!!!! haha
 
Nu ska jag käka en stor skål med glass och kika på film, orkar inte sitta ute och göra myrorna sällskap plus att  jag har gett upp det där med att bli bruuuuun......
 
Cred till den som orka läsa allt! haha :)
 
 
//
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0