Jag överlevde!

 
Halloj!
 
Det var superkul att prova på Funballz. Man skrattade hela tiden och även åt andra som ramlade och höll på. Jag och brorsan tävlade mot varandra och jag vann alltihopa! Sedan var det mamma och pappas tur och då var det pappa som vann! Kan säga att det var sjukt svårt att hålla balansen i bollen och det blev inte lättare för att det blåste och blev vågor i vattnet. Men ett minne för livet, det var det banne mig! :)
Vill ni läsa mer om hur dagen såg ut för mig så klickar ni in på: Sofia Sjögren
Orkar inte skriva allt en gång till så därför får ni kika in där! Mer bilder och sånt finns där också!
 
Vad tyckte ni om skorna i förra inlägget? Personligen så älskade jag allihopa! Minsta detalj, ja allt! 
Och eftersom ni aldrig kommenterar vad ni tycker så får jag ju aldrig veta heller. Lite trist men ni väljer väl själva ;) haha
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0