Immun mot en snygg bränna??

Hej alla glada! (och ni som inte är glada)
 
Dagen bara svischar förbi, som vanligt....
Idag har jag börjat med att släppa ut hästarna, av dom som sov inne, i hagen. Blev kvar i stallet till ungefär kvart över 9. Då åkte jag hem och satte mig och kika på 90210 som givck på TV 11. 
Och sedan satte jag mig ute och solade. Har nu suttit ungefär 2 timmar lite till och från. 
Men jag har även hunnit med att plocka en bunke med vinbär från våran trädgård. :) muums!
Så, alltså, trots två timmars solande (ungefär) så händer det.... INGENTING... 
Som rubriken sa, Jag måste vara immun mot en snygg sommarbränna... För det spelar verkligen ingen roll hur länge jag solar, här i Sverige blir jag inte brun.. De bara är så. BLÄÄÄÄH!
 
 Gjorde ett litet collage i Remby som ni ser, tycker de är superkul verkligen! :)
och första bilden är från promenaden jag och Bojjson var på i lördags där vi, chockerande, så typ en "hage" med massa kaniner i på en tomt. (bilden under) 
Dom var super söta och det var typ 5-6 stycken på en hel framsida av gården. hihi så gulligt!
och dom såg ut att ha de skithärlig så i det fria liksom :)
 
Och på de två undre bilderna är på tränset jag köpte i Falsterbo och ett våfflat svettäcke som är lite finare och ska med på tävling senare :)
Bilden på täcket gör sig inte rättvis dock...
 
 
nej, Nu ska jag ut och bränna lite mer, eller om det blir en film...? hmmmm 
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0