hmm...

Funderar på att snart åka ut till stallet så man hinner hem till Lotta på Liseberg ikväll ;) haha
Vad vore en sommar utan Lotta på Liseberg, Allsång på Skansen och Sommarkrysset?!
 
Dagen än så länge,
Ja, som jag skrev tidigare; utsläpp av hästarna sedan åkte jag hem åt frukost och kikade lite på TV samt ett avsnitt av 90210, sen börjarde jag snickra lite... ja!
hmm..... Vad är det jag gör tro? ;)
 
hmmm.....????
 
Jag har även "lagat" lite mat (kokat nudlar och värmt på biff) haha väldigt bra gjort av mig :D
Sedan plockade jag ihop lite runt om i huset, dock inte på mitt rum vilket jag borde göra eftersom det ser ut som ett bombnedslag just nu.....
 
 
 
Jag tänkte börja med en ny grej!
BlondieRyttarens Heta tips,
Hade ju så förut (typ två år sedan?)
Detta kan vara allt från gräsklippare, mode och hästar.
Ni förstår, inte bara hästar utan rent allmänna tips!
Så när ni ser den här loggan ovanför då blir det intressant! ;)))
 
Tipset är i alla fall.....
 
 
 

Fashion and Sexy Style Lace Embellished Lacing Design High-Heeled Women's Platform Boots

Now: USD 19.65
 
Dessa SJUKT snygga skor!!!
Blir helt till mig när jag ser dom alltså! :D
 
Ni kan hitta dom på Sammydress.com (när ni klickar på länken kommer ni till skorna)
 
Vad tycker ni?
Hur många stjärnor får de?
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0