hästelände.....!

Tjo alla glada!
 
Har nästan nyligen kommit hem från stallet och när jag kom dit och skulle ge dem mat i hagen så ser jag en väldigt road Robban som kommer skenandes med hela jäkla staketet runt benen...
Han krascha HELA HAGEN! (i princip...)
 
 
Det var jävligt roligt å behöva fixa hela hagen ... 
Som tur va så var Pillan och Eve jättesnälla och hjälpte mig och fixa upp den lite provosoriskt :)
 
 
Nu ska jag ut och måla litegrann sen ikväll blir det hoppträning på Bojjsen :') <3
 
 
//
 
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hur kunde han få staketet runt bena? :O

Svar: Han stod liksom emellan två hagar.. Han måste ha hoppat över första gången sen sprang han rakt igenom för att komma in i hagen igen liksom :P Knäpp häst!
Ekipaget som ger allt!

2012-07-26 @ 20:43:30
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0