Gästbloggning!

 
Halloj på er alla som läser denna blogg!
Fick ett sms av Mikaela häromdagen där hon frågade om jag kunde blogga lite medans hon är i Falsterbo. Då ska jag väl passa på att göra det nu. 
 
 
Jag började denna morgon med att åka ut till stallet och släppa ut några hästar. Tog mig sedan ett dressyrpass på Mickans ponny Bojjen. Han var dryg och extremt pigg. Jag orkade verkligen inte, han blev starkare och starkare och jag testade många sätt för att få honom att åtminstone lyda en stund. Nej men han tyckte det var mycket roligare att springa ifrån arbetet med huvudet högt upp. Grisponny!...Han kan ju liksom gå fint, men han verkar just för tillfället vara inne i en trotsperiod.
 
Har ni några sekunder över så kan ni ju alltid kika in på min blogg: 
http://www.sofiamariasjogren.blogspot.com
 
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0