Datorn har Strejk Marathon...

Tjena alla goa och glada! :)
 
Som rubriken säger så har våran dator i detta hem strejk-marathon just nu. :)
Ibland funkar den finfint och ibland inte alls....
 
Tänkte göra ett litet snabbt inlägg mitt i all packning, (för imorgon åker vi till falsterbo!!!) och berätta om den alldeles underbara hoppträningen som jag var på igår med mitt hjärta!
DET VAR DEN BÄSTA TRÄNINGEN PÅ LÄNGE!
 
Vi är nu på en höjd på hela 80cm, och igår var träningen på gräs :)
Bojjson var pigg och galen, skenade efter hindrena och skuttade litegrann sådär men det var ändå full kontroll liksom (Hur nu det går ihop?.....)
Han var super glad, jag var super glad, VI BARA ÄLSKADE DET VI GJORDE! <3
Jag blir alltså på riktigt gråtfärdig när jag tänker på hur han och jag har kämpat! Från att vara utdömd till detta i dagsläget....
Jag älskar min ponny så himla mycket att jag tror jag spricker!!!
En gudagåva, en gåva från ovan ......<3
 
Idag fick han bara jogga lite.
Skritta först fram i ridhuset sen tyckte jag det var så tråkigt så då gick vi till rakbanan, travade fram där och sedan till rundbanan och körde en galopp ;) haha så vi linka runt hela gården.
 
Satte mig sedan i hans box på en stol och bara kollade på honom.
Bara granskade den underbaraste av dem alla.....
 
Det kommer bli så in i helvete jobbigt och lämna honom imorgon.... Jag ska ju vara borta från honom hela 2 veckor.. (efter Falsterbo åker familjen till Riga (Lettland) och efter det till stugan)
 
Jag tror att ett band till en kompis som en häst, jag tror det stärks när man varit med om något som jag och Bojjen har. Man blir liksom mer tajta...
Det är vad jag tror i alla fall för det här är ingen vanlig ponny för mig utan det här är min trognaste vän som jag kommer kämpa för hela livet!
 
 
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0