Dagen i Leksand!

Halloj!
 
Eftersom Mickan flänger hit och dit och har nu landat i Riga, så kör jag vidare med uppdateringen här på bloggen.
Idag har jag faktiskt gjort någonting i stället för att sitta hemma och ruttna.
 
Jag tog tåget imorse till Leksand där jag mötte upp min fina fina vän Madde. Vi tog en fika på Siljans konditori där glassen var superduper god. De hade till och med lyxat till den med grädde, kaka och en jordgubbe på toppen. Ett riktigt toppställe tycker jag!
Vi spelade sedan minigolf, vilket jag inte är så bra på och det märktes ju eftersom jag förlorade med 6 poäng. Vi åt sedan lunch ute och pratade om lite allt möjligt. Denna människa gör mig så jävla glad! Hon får en jämt att vara glad och skratta. 
Under resten utav dagen så var vi hemma hos henne, gick runt på stan och så tog jag sedan tåget hem till Avesta. Sitter nu hemma och tänkte kika på en bra serie, förslag någon? Funderar på att se på den sista One tree hill säsongen. Jag som vill ha fler sådana säsonger!
 
Ha en bra kväll allihopa!
/ Sofia Sjögren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0