Back to normal

jaa.... Då var man tillbaka till verkligheten igen. Eller i alla fall Avesta och hästarna.
Imorse var jag och släppte ut alla hästar som vanligt igen. Känns lite konstigt, allt har gått så fort....?
 
Helt ärligt har jag knappt hunnit sakna Bojjen ... <3 (Vilket är helt sjukt konstigt!!)
Jag vill ut och resa, jag vill verkligen inte komma hem och inse att skolan snart börjar igen... JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN! usch får typ rysningar bara jag tänker på andra året på gymnasiet.....
 
Nej, nog om de! haha :)
 
Idag ska jag prova alla nya grejer på min lilla älskling som jag köpte i Falsterbo. (bilder kommer)
Och tror nog att det blir litet pass i ridhuset för att känna igenom hur han är och så :)
 
 
Nej nu ska jag slappa ÄNNU MER och se på 90210 med lite lunch!
 
 
 '
 
 
Give it a shot and I promise you won't regret it!
 
 
//
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Faaan vad snygg jag vart! :D

Svar: klart du blev! :D
Ekipaget som ger allt!

2012-07-24 @ 15:56:01
URL: http://ridingsolo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0