Your nothing to me anymore and I praise that feeling! :D

TjoHej!!

Hoppträning på Hjärtisen blev det idag och jag är helt okej nöjd :) I början kändes hon nämligen underbart fin! Sen någonstans i mitten på passet tappade vi lite tror jag... men i slutet plockade vi upp lite av det vi tappat och slutade bra :)<3

Jag kommer sakna den här finingen att rida på vardagar ENORMT! Nu som hon faktiskt har byggt upp sig och blivit mer "rund" i kroppen. Hon går på tygeln och är runt innerskänkel osv....
Det är tufft, jävligt tufft... Speciellt när man kommer se någon annan rida henne istället för mig.
Det är ju min stjärna :/<3


Bästa du! <3


Curazon & Golden Boy de är ju mitt liv liksom....
Men måste ju se det positiva i de hela! Bojjen är snart back on track! <3



Nej jag har verkligen inte tid att blogga nu, måste plugga till Ideologi provet... :(
Vi hörs alla glada! :)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0