Två dagars Marathon med bästa sofia!

Hallå!

Har inte hunnit bloggat någonting eftersom jag och bästa Sofia Sjögren  har haft två dagars Marathon med One Tree Hill ;)


 
Haha vi hann inga många avsnitt ändå men har varit jätte trevligt :)

-

Jag har även ridit två dagar nu på Bojjsi, fast i Tisdags så var han varm i vänster fram, (samma ben som senskadan) så jag kände att de inte var någon mening att riskera nått så blev skrittning i 30 minuter istället..

Men jag red igår, 20 minuters arbete. Han var ganska så snäll, var väl nått bocksprång där det bara var att hålla i hatten ;)
Men inge mer efter de, bara satans pigg!!

Idag red jag lite hårdare. Dock fortfarande 20 minuter och har hade ALLA FYRA BEN I MARKEN!!
Inte ett enda bocksprång eller nått liknande :) haha så jävla stolt man är ! haha
Men han är fortfarande Jävligt stark och man blir helt slut på en gång eftersom han är så hiskligt på hela tiden ;)

Men snart får vi förhoppningsvis börja hoppa igen! CAN'T WAIT!! <3


Sen måste jag raka honom också, men man känner sig ju inte så super tagg på att göra de så han får ÄNNU mer energi liksom ;) Men måste man så måste man....... !


Och jag måste nog erkänna att jag har lite av en blogg torka..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om....




Några tips????



// 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0