The last day before hell breaks in again..

Halloj!



Har nyss kommit hem från en trip till Svenne Lindblom.
Vi köpte lite nyponpulver och vallörtsblad till bojjen :)

VallörtsbladNypon Björk

Dagen ser ut som följande:
Klockan 14.00 blir det US-möte i stallet och sedan lite ridning på Bojjsi. Så innan (nu) tänkte jag att jag skulle hinna plugga lite till provet vi har nästa vecka.... men jag ORKAR INTE!
haha
Usch, jag är verkligen latast av dom lataste..... Men nu ska jag faktiskt ta tjuren vid hornen och komma någonvart... eller??
Jo, trökigt är det ju eftersom det är SISTA LOVDAGEN IDAG! :'(
tillåt mig att sörja...


nej, som sagt pluggning. Vi hörs! :)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0