skooooooolan = HÅÅÅÅÅÅÅÅL = trååååååkiiigt....

Hallå alla glada! ;)

Sitter i F1 och chillar (=tråkar) medan vi väntar på att sista lekionen som är Fysik. Inte riktigt min grej fysik haha. Trots de går jag natur som bara är matte, fysik, kemi och biologi i princip ;) haha

Hur som helst....
Hopptränade Hjärtisen igår i alla fall :) 
Gick helt okej, fast är inte super nöjd, hon var så in i helvete tjafsig.... men hoppa bra kan hon i alla fall :)<3

Bojjsi fick sig en skritt tur med Maja på ryggen, tror han tyckte det var härligt med Axel som sällskap också. Annars rider ju bara han och jag ut så det var nog härligt för han med ett moraliskt stöd som Axel.


bästa vän! älskar dig sååååå <3
I want you back so badly.....



Idag åker jag direkt efter skolan och börjar med att skritta och trava Bojjen och efter det blir det ett dressyr pass på Bella :)
Härligaste hästen asså!!! Gillar henne stort. Hade hon inte varit så gammal (1994, 18 år) så hade jag lätt haft henne OCH bojjen. Vore ju hur bra som helst en storhäst men ändå ha kvar Bojjsi. :)
menmen....



Dressyr tränade ju Bellisen i söndags för Fia i alla fall och då var hon stundvis HUR FIIIIN SOM HELST!


Kungarna Pernilla och Bella på avslutnings-höjdhopps-tävlingen :)


och föresten....

NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR TILL ......:


läääääängtar såååååå!!!! :D


Nu måste jag i alla fall förbereda inför lektion..... men bara 50 minutare i alla fall så de är ju härligt :)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0