pluggar.. på en helg.. :(

Hallå!

Sitter här och pluggar som en gnu....
Det suger verkligen att behöva göra det på en helg.
But I guess That's life sometimes??.



Aja. fick i alla fall sova uuuuuuut idag.
Sååååå härligt!
Sov till halv 11 gick då och satte mig och kika tv en halvtimme så klockan 11 började jag läsa lite historia och nu sitter jag och försöker skriva ett 6 månaders tränings schema till idrotten som ska vara klar på onsdag.
Det går inte så himla bra det här asså :P haha
Vet ju inte alls hur man ska göra om vi säger så. 
Tar visserligen lite hjälp av internet med det hjälper inte i alla fall ;) haha



Nej nu har jag inte tid att sitta här... Måste fortsätta med pluggandet.
JÄTTE TRÅKIGT inlägg, I know. Men mitt liv är ganska ointressant för tillfället ;) 
Så bloggar mer ikväll efter jag varit hos prinsen min :)<3


 //


Kommentarer
Postat av: xelA

6 månaders träningsschema? Haha, fan vad långt.

Yeah yeaaaaah, Gavin om 4 dagar bara! :)

2012-01-28 @ 16:15:58
URL: http://boggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0