PLUGG!

Hallåj allesammans!

Tänkte uppdatera lite i bloggen (för en gångs skull) ;)

Denna dag har i alla fall varit så att jag först gick i skolan som allt annat folk, sen skyndade jag mig ut till stallet för att skritta Bojjsi lite snabbt innan jag fort som satan åkte hem, Städade rummet, efter de pluggade jag till historia provet som vi har nästa vecka. Har även hunnit med lite på uppsatsen till idrotten som OCKSÅ ska vara klar nästa vecka.... mycket nu...



Men av någon knepig anledning tyckte jag faktiskt att det var lite kul att läsa Historian... :P
Det var intressant faktiskt :) Nästan lite att man längtar tills huvudet är lite klarare så man kan läsa på mer.. haha och NEJ DET ÄR INTE LIKT MIG haha.. hatar verkligen skolan över allt annat. Men jag vill ändå suga i mig alla kunskaper och sitta i "vem vet mest?" när jag är 40 ;D haha



Igår tränade jag dressyr Hjärta för Kerstin och hon var så jäkla fiiiiin!! Helt sjukt att jag lämnade tillbaka den där ponnyn!!! :(<3
Sen idag så blev hon års mätt också, 146 blev det iår :) haha hon har krympt 1cm från förra året ;)
Men men ingen risk att hon växer över i alla fall och tur är väl det!


tyvärr bild i repris......


Dagen avslutas nu med GLASS OCH MARÄNGER!!! Älskart!!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0