I wish we never met Why wait? man I'm taking risk here that no one dares.

HEMMA!! och jag är väldigt, fruktansvärt JÄTTE trött......



Har mockat och donat sedan 07.00 imorse.. Eller ja, blev klar runt 15.00 med allting och då vart det en uteritt med Soffan och Novia :)
Trevligt värre, tyvärr blev turen väldigt kort men imorgon tror jag vi skulle köra hela slingan. Hade nämligen så bråttom att hinna ta in alla innan det blev kolsvart men fick sån fin hjälp av Soffsen så :)<3

Även kära mor och far har faktiskt hjälpt till idag :)
mamma bytte vatten och sopade gången medan pappa gjorde hö och fyllde på torv i vissa boxar!
Tur man har alla vänliga själar som hjälper en sånna här dagar!
För tufft var det!



Gavin Degraw<3
Min gud!


Men det var så himla härligt att jag faktiskt var själv i stallet jätte länge, så kunde ha mina bjäffe hörlurar och dunka musik medan jag mockade :) Härligt värre!!


NU BLIRE SLÖA FRAMFÖR TV:N OCH LADDA INFÖR IMORGON IGEN!


//

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0