hästarna ute och nöjda! :)

God morgon! :)



Nu står alla knäppa hästar i hagen och är nöjda med sin frukost. Och när jag säger knäppa menar jag att det bara är Bojjen och Robban som kan GÅ till hagen.... alla andra ska stå på lite bakben och studdsa kasta sig och så...
hmmm..
Men söta är dom i alla fall när dom försöker kaxa sig mot mig ;D haha<3


Igår vart det "Kick off" med Åsebo-US brudarna. Kikade på I.am.number.four och dom köpte pizza. Mysigt mysigt..



kvalitéen är slående!!


Nu tänkte jag plugga nån timme sådär sen blir det ut och ge knäppisarna lite lunch, vidare med Pillan och BellisenPay´n Jump och förhoppningsvis hinner jag även med träningen på kvällen!
Idag tydligen på en C-PONNY!! ....

Imper... han kommer gå sönder stackarn....


fast jag gillar mini- ponnyn det gör jag, så Don't get me wrong ;)
men han  är väl ändå lite väääääl liten.. haha synd de.


Knas ponni!!<3
vill ha sommar och sooooool........NU!!!



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0