Gee, I love what I'm doing!!!

Hallå alla glada! :)
Jag är glad just nu! haha.

Har precis haft ett sånt där ögonblick i stallet då jag verkligen blir påmind om VARFÖR jag håller på med hästarna. Idag blev allt mycket bättre, lättare och mer fantastiskt...

Nu är känslan jag hade tidigare som bortblåst! Att jag gör det bara för att jag inte har nått annat att hålla på med.
Nej NU VET JAG VAD JAG VILL HÅLLA PÅ MED!


sommarbild med bästa Grey Pearl
Stallets pärla helt klart!<3

Härligast är väl att vara i stallet helt själv och bara prata med hästarna.
Jag kan säga till er alla! Jag för konversationer med alla hästar när jag är själv och jag känner att dom tycker om de! Dom svarar på sitt sätt :')



Imorgon får jag i alla fall en heldag med vännerna (och får man säga så...?) och förhoppningsvis är vi ensamma ;)
Känns kanske lite tungt ändå att ha HELA stallet själv... hehe mycket mockning om vi säger så!
Men vad gör man inte för dessa älskade djur? :)




Idag fick Bojjsi trava bommar för första gången på jag vet inte hur länge! Båda två var jätte glada av oss! :)
Så härligt! snart är vi tillbaka, jag lovar......


dagliga rutiner!

--

Nej nu blir det att tagga upp inför morgondagen. Kanske en film? :)
Vi får se!

Bloggningen kommer väl antagligen vara lite sisådär imorgon eftersom jag kommer ha fullt upp men ska försöka hålla er rapporterade :)


//


Kommentarer
Postat av: Alex

Ohh, Pärlan! Min poooolare haha :)

2012-01-07 @ 01:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0