DISS!!! &Bojjen BÖÖÖ!



JAG HAR EN FET DISS JAG VILL UTMÄRKA!
Den går till....... : (*trumvirvel*)




www.ryttarmosaren.blogspot.com 

Trots att jag gillar lite "skvaller" så går denna brud över gränsen REJÄLT!
Person angrepp och bara massa skit... Nej DISS på denna blogg, dit klickar jag mig inte igen kan jag säga.....

-------

Nog om det!

Idag hade jag ju stalltjänst igen dårå :) Idag bara på ridskolan.
Och vänligaste Sofia Sjögren hjälpte mig HELA DAGEN! är sååååå tacksam så det inte går att beskriva :')
Min rygg tackar, mina axlar tackar, mina ben tackar, JA HELA MIN KROPP TACKAR!


SOFFAN!<3


Sen har vi även ridit slingan idag tillsammans. Gick kanoners (i alla fall för mig) ;)

Nu på kvällskvisten såhär så har jag hunnit kika på en film också:
Confessions of a Sociopathic Social Climber.

 hmmm... den får , 3/5!


Kort inlägg, orkar inte nå mer.... nu blir det film igen ;)
Ha det så gött!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0