Dinner @ Sofias Palace!

Hej alla goa och glada! :)

Just nu sitter jag hos soffelini och ska precis käka värsta lyxiga middagen! haha
Vi är kungar i köket kan jag lova! :D

Tidigare idag så red jag på älskade Hjärta och soffan skrittade på kungen Bojjen. Mina älskade hästar!
ÄR SÅ TACKSAM ÖVER DOM DÄR TVÅ! <3

Bästa ponnysarna kan jag lova och jag har sån tur som fått tillfälle att tillbringa min tid med älsklingarna<3


blöta vänner♥

Btw, red dressyr på Hjärtis och hon försökte verkligen jobba allt va som gick. Trots att hon inte gått på typ en vecka kämpade hon så väl. :')



Sen har jag (ÄNTLIGEN!) hämtat ut mina klubbkläder :)
Jag är allt Åsebo trogen!!





Nu ska vi kika på Breaking Dawn!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0