3:10 to Yuma!

såååå... nyss hemkommen från en jätte trevlig kväll hos Soffan och nu sitter jag med min Chai Latte och kikar på fortsättningen av filmen jag fick av Knug Alexander igår nämligen:


3:10 to Yuma med hetingen Logan Lerman ;) haha



Shiiiiit, trodde inte den skulle va nå bra men av de jag sett så gillar jag den STORT ! :)
har väl än ca. 40 min kvar så bäst man kollar nu så man kommer i säng nån gång också, satan va jag vänder på dygnen på lov.....

Imorrn blir det ridning på bästa ponnysarna igen :) Men då ska Bojjsi också få ridas ordentligt. Och Hjärta ska väl gå samma dressyr repa igen som idag för lite extra repetition :)<3



Nu måste jag kolla vidare på filmen! ;)
Bloggar mer imorgon när det blir ONE TREE HILL MARATHON MED SOFFAN!!<3

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0