JW!

Tjena Tjena!

Dagarna går fort!, VÄLDIGT FORT..... snart är ju lovet över typ...

Aja idag har jag i alla fall hunnit med att fixa klart "åsebo jobb" och även snart klar med Boxskylt beställningen.
Vet inte om vi skulle upp i skogen idag eller hur det blev.

Hur som helst,
Tyvärr så blir det ju lite tråkiga inlägg nu när jag inte är i stallet och så och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om utanför hästvärlden :P

Jag funderar även på att köpa en ny sadel om jag lyckas få sommarjobb i år dvs. Och jag vill ju köpa en sadel då som ligger bra på de flesta, ponny såsom häst och tunn som grov liksom...
Sen att den ska passa på ALLA är ju inget krav men att den liksom går bra på så många som möjligt.

För där är ju min Jacson Santa Cruz Celine inte särskilt bra...
Trivs JÄTTE bra att rida i den, skön och så men den lägger sig alltid åt vänster... så nu måste jag hoppa upp på höger sida (dvs FEL sida) bara för att den ska lägga sig rakt.... Inte kul alls. Och inte nog med de, den gör ju både mig och hästen sneda!


(tog bilden från google/en blogg)...

Så nu vill jag, i alla fall kika, på en ny. Har länge funderat på en John Whitaker men de känns som om jag bara vill ha den för att de är just Whitaker ;)
Någon som har erfarenhet av Whitaker sadeln???


(en av JW's sadlar)


Så det skulle ju vara lite coolt att ha JW sadel, Schabrak och huva med union jack, kavaj, hjälm, handskar samt benskydd från honom sen utifall "Ivan" vill ut och tävla och om Bojjsi blir bra :)


För jag känner ju att det skulle vara lite kul att ha allt i Union Jack eftersom GBR betyder mycket för mig. Gå bara in i mitt rum så ser man ;)



Och om någon har dessa byxor till salu, SÅ FINNS JAG!!


Så jäkla tråkigt att dom inte tillverkas mer....




//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Prestige Versailles ligger också bra på de flesta hästryggar, sen är bommen omställbar ! :)



Sv: Vissa av sakerna finns på spooks.se och vissa på spooks.de :)

2012-02-28 @ 19:00:01
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sv: taaack snygging! :)♥♥

2012-02-28 @ 20:46:53
URL: http://belliizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0