trött......

Hej alla glada!

Innan jag påbörjar mitt nattskift i pluggning tänkte jag uppdatera er lite ;)

Idag blev det slingan med bästa snygg Soffan och Novia. haha Vi galopperade typ hela bara för att vi var så rädda att lampan skulle slockna, för jag lovar DÅ HADE DET BLIVIT MÖRKT! haha
Men de gick så bra så! Hästarna tyckte det nog var härligt att bara springa igenom all träningsvärk och bara sträcka ut sig :)

Sen kom jag hem och  jag och Soffan började planera inför våra elit-tävlingar som vi har i Mars då jag och Soffis och Marit är prisansvariga..... hjälp!
Lite nervöst är det faktiskt. Sådan stor tävling liksom .... :S



Menmen... tur det är gott om tid i alla fall :)



Nu ska jag dyka ner i mina Fysik böcker och sedan sova och hoppas på att min temp inte fortsätter att öka som den gjort hittils......




*CiaoCiao! :)

//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Det är bara säga till om ni behöver hjälp !! :)

2012-02-16 @ 11:46:44
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0