sjuk sjuk sjuk..


Kan ju säga att jag verkligen känner mig så här just nu......

Så tänkte (för att inte förstöra mig helt, som jag annars är väldigt duktig på) stanna hemma på förmiddagen(när vi iaf bara har idrott som jag ändå inte kan vara med på) och åka in till stan för lite historia och matte sen på eftermiddagen. Vill verkligen inte vara sjuk nu när vi har så mycket.... därför kanske man är lite halvsmart i alla fall så att man är hemma när man har ett rivjärn i halsen, klåda på ena örat så man svimmar, och huvudvärk.... så man vilar upp sig något INNAN febern bryter ut....


(jag, när jag ringde till Marre)

Aja nog om de...
Får väl se om Bojjstackarn får gå nått idag dårå- men ska väl försöka orka med<3
Nu tänkte jag sätta mig och bara försöka slappna av i soffan sen plugga lite fysik samt matte innan jag åker in till stan som sagt.

Så uppdaterar senare idag :)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0