Orrmo, the place everybody dreams about

Tjo!

japp, ännu en dag har passerat ;) haha
Var på promenix med mor och far idag. Var svin härligt att få ut och röra på sig i solen :)


Så jäkla fint!!


Har inte gjort överdrivet mycket idag förutom promenaden men har hunnit LITE på svenska uppsatsen (om antiken??) sen har jag fått lite klart med "inför elit-tävlingarna" och bakat tosca kaka. haha. blev mycket god :)

Åh just ja!
Har även ansökt om sommarjobb via kommunen och jag hoppas på allt i världen att om jag får nått att det blir i Åsebo. Skrev verkligen specifikt att jag ville vara där och att jag gör mest nytta på klubben jag varit på i 11 år.
Men tror inte jag får där. Blir väl nått sunkigt jobb om jag får nått alls dvs....

Fattar inte varför man inte sätter HÄSTKUNNIGA människor på en ridanläggning liksom? Säger väl sig självt att en hästmänniska gör mer nytta där än en brutta från staden :P haha
Vi bondläppar passar bättre där ;)
Förra året bågade sommarjobbarna inte ens mocka åt shettisarna. Jag menar hallå? dom är typ 80 cm höga!!!!....


hur stor är uffe liksom? ;) super farlig!


Någon som sett den nya (enligt mig..) riktigt fula nosgrimman/pannbandet?

Bland det fulaste jag sett!
 Ser ju ut som man satt den fel ju!!!???
Tydligen ska det vara inspirerat av de keltiska tränsen men nej det spelar ingen roll... INTE i hoppning enligt mig.

Vad tycker ni?


Helt okej med massa typ "hux-krux" dock ;) Och på Frieserhästar!



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0