Ny hopphäst på träningarna??

Hej alla!

Sitter i skolan och väntar på fysik lektion... Har nyss haft tyska prov och det gick (jag tror) skit bra! Fast de är ju bara känslan sen resultatet kommer väl vara åt skogen ändå, brukar vara så ;)

Hur som helst ska försöka fatta mig kort innan lektionen börjar nudå...
Hoppade den nya hästen igår, Cavallo heter den :)


världens bästa bild I know ;)


Den har i alla fall tydligen gått 1.50 klasser vilket INTE märkets i går kan jag säga!!
Var tvungen att sparka över han på 70 cm. Men uppvärmningen gick skit bra men sen spåra de ur :P

Men tror att om han får lite mer mat (han är JÄTTE smal) och får chansen att bygga lite muskler blir han nog fin trots den extremt fula rakningen han har ;) haha

Jag kallar den Lasse dock! :D
Visst ser han ut som en Lasse? hihi

Cavallo
f. 1995
e. Cornetto



Efter skolan blir det i alla fall rida Bojjsi och Bella, så jäkla härligt att bara kunna släppa allting och rida BÅDA TVÅ utan stress och matte tal i huvudet... haha för snart är det lov!!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0