NERVÖÖÖÖÖÖÖÖS! :S

Är så sketans nervös så jag tror jag avlider!!!!

Så här ligger det till:
Jag kom till stallet efter skolan och tog in hästarna som vanligt sen så kom Fia och sa att hon tyckte att jag skulle vara med på Bojjen på träningen. Först trodde jag faktiskt  hon skojade ;) men sen sa hon att vi bara skulle trava bommar och så.

Så nu ska Bojjen få trava bommar förhoppningsvis....<3


mitt hjärta, jag älskar dig sååååå.


Alltså för er som inte förstår vad vi håller på med, jag  menar med en "utdömd häst som ska träna" så ligger det inte till. Har ju kontakt med Mälarkliniken och Svenne Lindblom och enligt Svenne ska vi bara köra på och att det kommer bli bra typ genom att man tränar honom. Och vi har pratat med Mälarkliniken om detta "experiment" och de säger att det inte kan bli värre utav att köra på "som vanligt" (alltså processen med igångsättning)

Så nu gäller de!!!!!!!
Håll tummarna kära läsare på att Fia säger att han är ren..<3



*nervös-


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0