Lördag.... lördag, ja bättre än måndag ;)

Hallåj!

Nyss kikat på Kommisarie Banks och innan de melodifestivalen ;)
Blir kanske nått 90210 innan sängen ropar!


kommisarie Banks!

Men idag red jag i alla fall med Soffan runt slingan, ja det blev ju så eftersom Lena hade tappat sin mobil telefon när hon ramla av på förmiddagen så jag och Soffan, som för övrigt är ett riktigt SMARTHEAD ibland exemplevis när man väljer att ta en OBRODDAD häst och rida på en isbana ett varv runt slingan... så ja, vi har Skrittat hela slingan.... haha:)

Usch, och på de så hittade vi inte ens telefonen ... Men men, red i alla fall 10 min i ridhuset bara för att få springa av Bojjsen litegrann. Tror han uppskattade de♥

Imorgon blir det att följa med Pillan och Bella på tävling i Avesta, ska vara liten assistent igen och sedan klockan 14.00 blir det US-möte så måste antagligen dumpa henne efter första klassen. (bra skötare) haha

Mot kvällen blir det hoppträning och man kan ju hoppas på "Ivan" ;)
Ju mer jag ser den hästen desto mer tycker jag om honom... haha
Tog nyss reda på lite fakta om honom. Han är tydligen en Holsteiner, 
e. Cornetto, u. Lilo, ee. Lagano
Och Födelseland är Danmark tydligen. Kul att man vet liksom :)


Snyggaste Cornetto 1020, Cavallos "farsa" ;)




Lagano, "Farfar"
f. 1978

Aja, nu blir det i alla fall lite 90210 innan sovdax, och katten ligger bredvid mig och är go! :) hääärligt med looooov!!


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0