Känslan när man nyst så mycket att man har blodsmak i halsen......

Tjohej!

Hann inte blogga igår och anledningen för de var att jag pluggade ihjäl mig till Fysik provet jag hade idag= Det hjälpte inte....

Hur som helst..
Red ju på Hjärtat mitt♥! Min bästa vän, han var såååå glad att få ridas i grupp igen.(fast jag trodde han skulle bocka av mig faktiskt, men han var suuuuuper snäll!)

Och vad jag kände så är han inte halt, okej han är stötig i gången men har en känsla av att han alltid har varit så och dessutom så är han ju allt annat än friskförklarad så ÄNNU en bättring innan återbesök är ju faktiskt inte omöjligt!


världens finaste!<3

Ja idag skrev jag som sagt fysik provet och ja vi behöver inte diskutera de mer! haha
På hålet idag så försökte jag och Soffis "ragga" sponsorer till våra elittävlingar.
Vi började i en viss affär (behöver inte nämna något namn) och kommer in där, berättar att vi vill prata om sponsorsavtal. Vi blir hänvisade vidare och det kändes mycket lovande.
Men sen, tro det eller ej, när vi berättade att vi kom från Åsebo Ridsällskap så backade dom ur! Det var nästan som att han påstod att Ridsport inte var en sport utan att de BARA sponsrade sporter. Såsom Hockey och Fotboll.....

Jag lovar jag höll på att slå ihjäl karln!!!!!
Blir så arg på sånna där människor... SUCK! Denna värld denna värld.....



Äh, ska släppa det där nu... haha det är bäst så ;)


Bojjsi fick sig en skritt tur idag i alla fall:) Han var nog RIKTIGT trött från igår.. haha vi "hoppade" ju till och med bockar på typ 15cm ;)<3



Bästa hjärtat mitt SKA bli bra! Jag har raderat alla distrationer och nu ska jag bara satsa på att få honom HELT frisk. För jag VET att de ska gå! <3





//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0