"I don't miss you dirty clothes on the floor...."

Hej alla munter gökar!

Idag har jag varit på samma runda idag med mor och far, katten var även med en bit när vi skulle grilla korv. Så vi grilla typ 75 m ovanför huset bara för att vi inte kunde gå nå längre när han är med ;)
haha så jäkla söt!

Sen vart det en lite trip till Sveg för att (framför allt) hämta Sebastian men även en runda på Dollarstore ;) haha älskar den affären! :D

Köpte världens sötaste grej till mig och en till Soffan så jag kan tyvärr inte säga va de är.. hehe
Men en cool grej i alla fall!

Sen har jag även gjort en PannaCotta som väntar i kylen förövrigt! :D Yummy!! 



Imorrn blir det en tur till Östersund, tror nog att jag följer med i alla fall :) Då ska jag helt klart köpa SERUM!!! 
Älskar Serum, (silkesdroppar) de är det bästa som finns inom hårvård och det blir så jäkla bra! Helt antiFrizz alltså! :)
 
Nu blire middag!
Ett väldigt, fruktansvärt jätte tråkigt och ointressant inlägg för övrigt.....


Helt galen i den här tjejen och denna låt!
VIDARE TILL Azerbajdzjan!!!



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0