god morgon!

God morgon på er! :)

Vaknade nyss för att jag var så jäkla täppt i näsan..... NÄR SKA JAG FÅ BLI FRISK!?
Jag menar LITE bättre kan jag väl få bli i alla fall???

Så idag blir det SoffLäge hela dagen, Ut till Bojjsi också såklart ;)

På tal om soffor så far bästa Soffan till Norge idag!...
Jag hoppas hon får det riktigt härligt i backarna, Inte alls avundsjuk, inte alls haha :)


haha nyår med soffan för nått år sedan :)<3
älskardig vännen!


Nej nu blir det FILM eller nått... Får se om mina planer blir av. Hade planerat att laga (SY!!!!) ett täcke åt Bojjsi och plugga som en idiot till matte provet (som vi har nästa vecka),
Men vi får se ;)


//


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

fin design :)

2012-02-19 @ 11:56:26
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0