glad alla hjärtans-dag!






Kan ju faktiskt önska mina kära läsare Glad alla hjärtans-dag även fast jag tycker att det är #den mest "cheesy" day of the year!# haha

Min alla hjärtans dag har i alla fall spenderats med dom bästa! =
 Goden Boy & Little Belle!

Och jag kan ju säga att den här dagen inte kunde bli bättre trots att jag är ensam. så alla ni som töntat er så fruktansvärt på facebook om "ÅÅÅH JAG KOMMER ALLTID VARA FOREVER ALONE!!" jag men jag säger bara:.......


Sluta va så corny allihopa ;) haha


HUR SOM HELST, haft engelska prov idag, gick lysande! Sen åkte jag direkt till stallet, red på Bojjsen<3 och bellisen.
Red på Bella först, lite på rakbanan, bara lite lätt jogg sådär.. typ halter osv. Lydnad :)
Sen när jag skulle rida på kungenBojj så fick jag värsta "trötthets-anfallet" haha. Lät ju jävligt bra... Nej men börjar bli sjuk nu på riktigt. Kliar i örat som F*n och har rivjärn i halsen och öronen värker även och jag är yr som om jag vore full... haha Great!!!!! .......

Så nu tänker jag gå och duscha och sen dra nått gammalt över mig som man brukar säga...

Godnatt kära läsare! :)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0