"Feel as Shitty as I did yesterday....."

Tjena Tjena!

Sitter här och har just kollat klart på min favorit film "The Three Musketers" SÅÅÅÅÅ JÄVLA BRA! :D
älskar den!!

Tänkte i alla fall åka in till skolan vid 10.15 för lite fysik,matte, svenska och historia innan det blir iväg till stallet för att först ta in lite hästar sen träning på kvällen :)

Får väl se hur mycket jag orkar med.... känner att, bara man går upp i en trappa så blir man helt snurrig och trött som en tok.... hmmm INTE KUL!


Vill egentligen bara ligga i en soffa hela dagen och dega framför TVn med en kopp te... Men känner inte att jag har tid med de när vi har 3 prov innan sportlovet (v.9).......

Sen fick jag nyss reda på resultatet av engelska provet... haha det var VERKLIGEN INTE vad jag väntat mig...
LIFE IS GREAT RIGHT NOW!

Tur man har bästa vännen hos sig♥

även om man inte kan hoppa♥
så betyder han allt för mig i alla fall.



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0