Dressyr med Bellisen :')

Tjo bloggen!!!

Sen uppdatering, men har haft FULLT UPP hela dagen:)

Dagen började med att vara funktionär på våran Pay'n Jump på bästa klubben! (och jag måste säga att pay'n Jump har blivit mycker mer "seriös" än förut, TYVÄRR)
Tycker att Pay'n Jump ska vara för barnen på ridskolan som vill ut och tävla "på riktigt" :) Då är det JÄTTE BRA!
Men vet inte om det här med "lokal Pay'n Jump" är något som jag gillar.....

Hur som helst ska inte klanka ner på den där idéen som faktiskt är bra egentligen ;)

Sen åkte jag hem i alla fall, satt och plugga matte ett litet tag sen kikar jag på klockan och OOPS då var klockan 15.51 och jag skulle vara på stallmöte klockan 16.00. Bara å sätta sig i Bettan och brumma fort som satan till stallet :)

Och efter ett stallmöte så blev det dressyr träning på Bella :') 
säger bara ÅÅÅÅÅÅÅHHH, va jag gillar den där hästen!!.......
Trots mycket dålig koncentration idag och ett jävla studds på stallplanen så hoppar man av med ett leende på läpparna! :) GUD va jag gillar henne........



hmm har ju inga bilder på henne så snor från pillan ;)


Bojjsi fick gå en uteritt med Elin idag eftersom jag fortfarande är sjuk egentligen så ska jag försöka att undvika FÖR stor ansträning och där i att rida två stycken samma dag när man stått och frysit som funktionär.....
Men jag antar att min bästa vän och kung skötte sig fint med elin :')<3

 
Nu blir det i alla fall en snabb ducsh innan "veckans höjdpunkt" - WALLANDER! :D





//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0