Söndag kväll

Hej hej,

Dålig uppdatering som vanligt och ska dessutom försöka fatta detta inlägg kort.

I fredags red jag med marre och robban i lilla ridhuset eftersom det var ridskolecupen i stora. Det var suuuuper många barn där vilket är kanon kul! :)

Vi red i alla fall lite dressyr i ridhuset och marre råkade tappa sitt spö och eftersom min häst är 145cm och hennes ca. 172cm så tänkte jag att jag skulle vara snäll och ta upp det åt henne. Så jag hoppade av och plockade upp det åt henne. Sedan när jag skulle hoppa upp igen så står Bojjen ca. 1,5 meter ifrån sargen kanske men jag tänkte inte mer på de utan satte foten i stigbygeln och på millisekunden så fick Bojjen för sig att skena iväg och bocka och bralla. Jag praktiskt taget flyger rakt in i väggen, slår i huvudet, svanskotan, ryggen och han kliver på innsidan vaden på höger ben med dessa underbara broddar...

Jag har varit i SMÄRTOR hela helgen!!!

Men vafan ;)
Tror jag har en lättare hjärnskakning (eller är rätt säker på de) men inte hindrar det mig inte!!;)

Så idag stod det hoppning på schemat och förutom att jag hade VÄLDIGT svårt att urskilja hindrena ibland så hoppade min älskade själsfrände som en gud! <3
Han var superlugn och helt underbar att rida idag! Så nu taggar vi för det sista ljuva året tillsammans. De år som kommer bli det bästa! Med största framgångar och bästa glädjen! <3
"så låt de sista ljuva åren, bli de bästa i vårt liv" eller hur är det? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0