Det er akkurat hvor jeg vil vare!

Hejhej!
 
Har precis kollat klart på ett avsnitt av 90210 och SHIIIT vad jag älskar den serien. Skulle kunna kolla på det hela livet om det vore så ;)
Men nu visar det sig att det är att julavbrott fram till 21 JANUARI!!!!! hur ska jag klara mig utan det sååå länge? :(
 
aja,
Julbordet igår var... hmm vad ska vi säga; GOTT! haha :)
 
 
 
Direkt efter julbordet åkte vi på Tomtemarknad i Verket och där fick vi se något vi aldrig trodde vi skulle få se... TOMTEN, HAN FINNS!
 
 
Mot kvällen blev det hoppträning. Jag hade Bojjen eftersom det inte blev någon hoppträning i torsdags tänkte jag att det vore ju bra att ha honom då i söndags-gruppen så han fick hoppa lite den veckan också. :)
 
Alltså jag lovar, jag har aldrig varit så glad i hela mitt liv efter en träning tror jag!
Det var första gången vi hoppade "bana" (det var två till tre hinder som var 1.10) som låg över metern. Och jag kan ju säga det, att det kändes som om vi red in i ett hinder som vi lika gärna kunde krypa under, men Bojjen tog hindret med glädje och hoppade som en gud! VI BARA FLÖG ÖVER! <3
Det är sådana här pass man ska komma ihåg <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Det är så kul att ni börjar komma tillbaks på banan igen! :D <3

Svar: åh! :D<3 ja det känns helt underbart! hoppas på allt i världen att det håller i sig nu.. <3
Ekipaget som ger allt!

2012-12-17 @ 20:49:14
URL: http://dalaryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0