Beautiful Sunday...

Hallåj!!
 
Hästarna är ute i det varma, snöiga vintervädret och alla skötte sig sååå bra. Det är såna här dagar livet är bra, trots att man är så trött att man skulle kunna somna sittandes..
 
Ikväll blir det de årliga julbordet med famlijen Hansen, SÅÅÅÅ EFTERLÄNGTAT! :D haha
För er som inte visste de, så älskar jag att käka och tänk er då julbord med den andra tjejen på denna planet som älskar det lika mycket! :D haha
 
Hmm.... är det kanske femte året vi äter julbord tillsammans? :)
 
Förra året i Garpenberg
 
 
Kolla vad jag fick av underbara, snälla Anna igår!
Jag blev så glad att jag höll på att börja grina när jag såg det i stallet.... Så himla omtänksam person det där :')
Det är sånt här som kan göra en så barnsligt glad alltså!! :))
 
Nallen heter Musse :)hihi
 
 
"Musse"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0