ubeskrivelig<3 du er mitt alt, min venn!

Gårdagen var helt underbar!
Det kunde verkligen inte gå bättre än vad det gick!
 
Vi var alltså i Ludvika igår och tävlade för första gången på över ett år. Ett år av skada och rehabilitering.
Vi hoppade LD, och lag LC. Och som sagt, det kunde verkligen inte gått bättre!
 
I LDn så nollde vi men fick med oss ett tidsfel, så fick inte hem nån rosett men är så sjukt nöjd ändå!
Han var så fin och lugn och det var, som min tränare sa, "en fin dressyr runda".
 
 
 
Sedan var det snart dags för lagtävlingen. Div II första omgången. Båda våra lag gick till omhoppning.
VÄLDIGT kul! :)
Jag gick ut som trea i mitt lag med tidigare ryttare som fått fyra och, kommer inte ihåg hur det gick för den andre, men det var i alla fall kört för en vinst. Men jag och Alicia som starta sist i laget bestämde oss för att bara gå in och "kötta" ;) haha men framför allt, HA KUL!
 
Jag och Bojjen gick in och satte en underbar nolla. Och hans språng är såååå underbara nu. Han hoppar verkligen runt och fint så nu har han bevisat att han verkligen kan det han gör.

kolla själva in sprången liksom....<3
 
Jag vet inte vad jag ska skriva...
Allt är verkligen obeskrivligt...<3
Jag var så glad när jag kom ut från banan att jag grät.
Allt bara kom på en gång.
 
kikar man noga syns det på bilden. haha <3
 
Jag är helt galen i min ponny och jag ska verkligen fortsätta kämpa för honom.
 
Vi er sammen for alltid, du og meg<3
 
 
 
//
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Du är verkligen värd det här vännen!
Fortsätt kämpa som du gör ! :) <3

I am proud of you!

Svar: tack älskade vän! <3
I am proud of YOU!..
Ekipaget som ger allt!

2012-08-19 @ 11:21:42
URL: http://dalaryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0