Torsdag, trött och halvdan....

Hej alla glada!

Sitter i skolan och väntar på lektion.. Kemi labb nästa! Sen efter de blir de fysik labb och skoldagen avslutas sedan med en svenska lektion.

Nog om skolan....

Igår orkade jag verkligen inte blogga när jag kom hem. Kom hem relativt tidigt men efter tidiga mornar och sena kvällar pallade jag knappt åka hem. Var även på grymt dåligt humör....

Men red i alla fall bojjen lite på rundbanan väldigt lätt igår. Eftersom de är hoppning idag och jag har ridit två hårda dressyrpass på banan denna vecka så tyckte jag de va bäst att spara på krafterna tills idag! :) han är ju trots allt inte suuuuper musklad ännu. Missförstå mig inte för han har mycket muskler men ingen biff än ;))

Det blir även massa fix ikväll inför våra tävlingar i helgen. Så jaaa... Midnatt kommer jag nog hem :p

Under tiden jag skrivit detta inlägg så har tiden kommit till lektion dags.....

Hear you in a bit! ;)

//Mikaela M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0