Too many of your pages was empty..

HEJ!! 
Ledsen för dålig update... Men gårdagen var full av liv! :)
 
Började med att släppa ut hästarna som vanligt, alla var snälla och så, så det gick ganska bra.
Efter de så skyndade jag mig att mocka och fixa allt åt Bojjen eftersom jag visste att jag skulle åka ut senare sen. Så när jag fixat allt så åkte jag hem och sprang in i duschen i princip. och klockan 10.00 var jag på stan och träffade Isabelle :)
 
Vi började med en shopping runda, nu handlade vi inte särskillt mycket utan gick mest och kikade ;)
Efter vi kikat klart i vårt JÄTTESTORA shopping hus (känn ironin) så åkte vi vidare till Granngården och jag köpte en ny vattenhink till Bojjas eftersom han har sparkat sönder sin när han bråka med Paris...(!!!)
Sedan satte vi oss i parken och läste tidning och löste korsord, haha. 
 
Vi åt även en helt AWESOME lunch!
Den bestod av sallad (vilket inte alls lät så gott nu när jag skrev de..) Men den var helt makalöst god ändå ;)
 
Sedan drog vi till Avesta parken och körde mini-golf! :D haha 
Det var ju hur kul som helst!! (jag vann) ;)
 
___________________
 
Som sagt härlig dag igår och jag tror att det blir en härlig dag idag igen!
Hästarna är ute och jag ska nu käka frukost. Idag blir det lite små fix med allt möjligt. Lite inför tävlingarna, fortsätta med städningen som jag började på igår, hämta ut det underbara paketet på posten och mot kvällen.... Hoppträning! 
 
 
//
 

Kommentarer
Postat av: kajsa

Det är ju bara mysigt att gå på stan, man behöver ju inte handla något :D Önskar dig all lycka till på hopptävlingen!

Svar: nej precis :)åh tack snälla! :D
Ekipaget som ger allt!

2012-08-16 @ 14:50:49
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0