Söndag....

jaha.... 
Helt plötsligt är det bara en vecka innan skolan börjar... Är jag den enda som verkligen inte vill börja igen????
Värsta ångesten här ju... Jag trivs med att ha lov ;) haha
 
Carpe Diem eller nått då...
 
Speciellt eftersom jag var i stallet vid typ 7 imorse och släppte ut hela stallet. Kom hem vid runt halv 9 och har sedan dess käkat lite frukost och kikat på Greek som gick på TVn. Kanske en ny serie att börja glo på nu när jag måste vänta på 90210 till Oktober. JA OKTOBER!!! hemskt länge ju :(
Men det är kul att det kommer en ny säsong så får inte klaga. Men Oktober är hiskligt länge !
 
 

 
Nu ska jag göra en PR-affisch till våra tävlingar 1-2 September :) 
eller i alla fall försöka...
 
//Mikaela.M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0