Snart...

hej alla roliga personer!!! Tänkte jag skulle göra ett snabbt inlägg innan jag ska sova, eftersom morgondagen lär bli ganska jobbig då jag ska släppa ut hästarna 6 på morgonen för att sedan flyga i typ 10 timmar... Red i alla fall med Anna idag några varv på travbanan med hennes treåring Backseat Boy "bosse". Efter Balou bet. Superfin häst verkligen! Gillar honom jättemycket trots att han är lite speciell... ;) Han skötte sig i alla fall superfint :) Bojjen är perfekt ledarhäst så han tog kommandot på en gång och var "den vuxna" hästen idag ;) Imorgon åker jag som sagt tilö New York och jag tvivlar på att jag kommer blogga under tiden jag är där då jag liksom är på andra sidan jordklotet så jag tror inte att man blir så glad att se räkningen sen i så fall ;) Men soffan kanske kan hoppa in igen? :D hihi Underbara människa..... //

Kommentarer
Postat av: Hästfolk

Hej! Med tanke på all "mobbning" som pågår bakom alla skärmar så har jag nu startat en blogg hastfolk.wordpress.com. Den ska enbart sprida positiv energi och ge tips på allt möjligt! Ville bara tipsa om denna blogg. Kom gärna med tips på hur jag kan forma bloggen! Mvh hastfolk

2012-08-08 @ 22:51:20
URL: http://hastfolk.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0