Saturday!

Goddag!
 
 
hickstead
 
Jag sover för mycket...
alldeles för mycket...
 
Vaknade halv 12 idag och hade världens huvudvärk = för mycket sömn.... Great!
Aja, lite kaffe på de så kanske det går över ;)
 
Igår hann jag inte blogga något när jag kom hem eftersom vi kom hem runt halv 10 från stallet.
Jag, mamma och pappa har "möblerat om" i bojjens box nu. Eftersom han inte verkar kunna stå bredvid någon annan häst än Axel(ridskolehäst) så har vi nu varit tvungna att sätta upp en skiva emellan boxarna så att dom inte kan nosa på varandra. Och i och med att vi satte upp en skiva så att han inte ser nån "kompis" på det viset så öppnade vi gallret på dörren istället. Men eftersom vi hade en sadelhängare där så var vi tvungna att ta bort den eftersom han kan fastna med mulen i en sån....
Så i stället satte vi upp en sundstav med snören på sidan som hänger där, (förhoppningsvis fortfarande hänger där)
OMSTÄNDIGT!
 
Men efter mycket om och men blev vi klara med boxen och så gick vi upp i ridhuset och hoppade litegrann :)
Och snacka om att han gick bra! Vi kom fel på ett enda hinder bara på en runda på 90cm och det var verkligen en ryttarmiss så den tar jag på mig!!
Han var så himla fin alltså!
 
hjärtevännen! <3
 
Idag har jag inte riktigt bestämt hur jag ska rida. Kanske blir det intervall träning på rakbanan?... hmmm vem vet ;)
 
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0