ridning, styrelsemöte Check!

Kom precis innanför dörren. Har varit i stallet och både ridit och varit på styrelsemöte.
 
Och eftersom Bojjen "vilade" igår, skrittade honom barbacka runt mästerbo, så körde jag lite dressyr idag. Med tanke på att han vilade igår så gick han faktiskt ganska skapligt :)<3
Red några varv på travbanan bara. Lång och låg form osv. ;)
 
Ni anar inte vad vi laddar inför lördagens tävling!!
Jag ska putsa noga på honom och knoppa och allt dagen före hihi. Riktigt fin ska han vara :')
Känslan av att damma av tävlingsutrustningen och smörja upp den....
Som vi har saknat att tävla.....
 
Och på Torsdag blir det hoppträning!
Träning innan div.2 ;)
Jag tycker faktiskt att det ska bli väldigt roligt å hoppa div.2 igen, hehe.  Jag menar ingen press alls, slippa vara nervös, och bara rida och ha kul som det ska vara. :)
 
Och jag har verkligen lärt mig nu i och med hans skada att höjden på ett hinder är absolut inte allt...
Det är lika viktigt att träna markarbete, lydnad och känslan av att komma rätt på hindret.
Jag skulle nog aldrig lagt ner lika mycket tid på de lägre sprången som jag gör nu om det inte vore för skadan hans. Och tro mig, VI ÄR GRYMT MYCKET BÄTTRE NU, VI TVÅ! <3
Ni får snart passa er D-ponnyryttare ;) hihi
 
bild från gårdagens US Kick-off
 
 
Nu blir det middag och sedan TV!
Imorgon blir det att träffa Isabelle :') Saknad tjej!!
 
 
 
//
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0