It will be hard but after they can start over

Hallåj!
Nyss hemkommer från en lyckad hoppträning med dom nya stövlarna :D (hästen var också duktig
Nej, skämt åsido!
 
Bojjen var jätteduktig idag, red till och med på det tredelade enkel bettet och det gick kanon. :)
Lite tjaffsig var han men i allmänhet var han jättesnäll och underbar :')
Är såååå himla glad över att vi verkligen ska ut och tävla, TILLSAMMANS! 
Jag blir på riktigt tårögd och helt varm inombords när jag tänker tillbaka på allt som har hänt. Utdöming, återfall, hur många tårar som jag har fällt, hur olycklig han var under sin skade-period...
 
Vi kämpade!
Nu är vi tillbaka!
Vi SKA klara det här!
Inga återfall!
Vi SKA klara det här!
 
Kan ju säga att jag är lyckligast nu..
 
 
Träffar man några under Ludvika tävlingarna i helgen????:)
 

Och sen kan jag ju säga att jag blev SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad när jag hämtat ut paketet på posten...
Är så nöjd över stövlarna trots att dom var lite korta, men det gör inget för mig eftersom dom sitter så himla bra på vaden! Och jag kan ju säga att det inte är särskilt många stövlar på passar mina vader......
 

LÖÖÖÖÖVE THEM!!
 
 //
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0