@HOME!!

Nu är jag hemma och nästan uppackad!
 
Har alltså varit borta fem dagar i New York om ni nu har missat de ;)
Så imorse så steg jag upp SVENSKTID och släppte ut hästarna vilket i "min värld" var mitt i natten.. haha 
Men jag är faktiskt inge trött alls, ca. 10 timmars flygning= man hinner se på många filmer och sova mycket ;)
 
Jag kan ju i alla fall säga att jag har haft det AWESOME, YOU KNOW som amerikanerna skulle sagt... haha
Deras språk är helt förstört, man hör "like", "you know", "eeeeeehh..", "Yäääääh" hela tiden.. 
Så efter att ha mellanlandat i det underbara landet Storbritannien och deras ljuva tal så var kontrasten ganska stor om vi säger så ;)  Även Service mässigt....
 
Ni får bara ett "smakprov" på bilder just nu för jag orkar inte lägga över alla ;)
 
 
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0