@Home

Hejhå!
 
Har precis kommit hem från hoppträningen på ridskolehästen Vilectro.
Det gick la sådär :P Är lite väl självkritisk när det kommer till att rida ridskolehäsar för jag vill ju gärna att dom ska gå i fin form på en gång vilket dom oftast inte gör. Utan det tar ett tag för dom att komma igång. 
Men jag måste väl medge att vissa språng var faktiskt riktigt bra och jag ger cred till sköningen :)
 
 
han är fin i alla fall ;)
 
Bojjsi fick sin första hela vila (alltså inte ens skritt) på säkert ett år... Jag skrittar ju ALLTID honom på hans vila för att han brukar svälla upp i benen annars..så vi får väl se hur han ser ut imorgon.....
Anledningen till att han fick helvila är för att himlen rent ut sagt öppnade upp sig och det kom ner ett vattenfall.
 
 
Efter träningen så var det löshoppning på schemat så här på kvällskvisten :)
Och "Stor-Bosse" skulle vara med så givetvis ville jag se.
Jag tyckte han hoppade riktigt bra faktiskt! Trots att han behövde krascha ett hinder innan han började hopppa ;)
 
SNYGG HÄST! :)
 
Nej, nu vart inlägget publicerat mycket senare än tänkt eftersom jag satt och kollade på Bourne Ultimatum på TVn, men nu börjar jag bli redigt trött och väckarklockan ringer ju trotsallt 05.20 imorrn...
 
GODNATT! :)
 
//
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0