Freeeedag

Tjäna tjäna!!

Kan ju börja med att berätta hur kung min ponny är!!! Han hoppa grymt igår alltså.. Jag är så glad man kan vara kan jag säga.
Hoppade metern och vi bestämde oss även för att starta 1meter på söndag unghästklass :) ska bli väldigt kul :)
Han var dock liite vild igår så dressyr genomkörare blir de på lördag. :)

Så idag blir det longering och bara jogga av honom lite slaggprodukter i lång och låg form :)

Vi ska ju även bygga bana till morgondagen ikväll på klubben. Blir även mycket fix inför loppisen imorgon och allt som ska vara iordning:)
Så nu hoppas jag att alla ni, mina läsare kommer i helgen till Åsebo RS !!

Och ja, just nu sitter vi och väntar på de två sista lektionerna, matte och engelska. Idag hade ju även jag och Isabelle vår första dans lektion och den var fan as svår men grymt kul!! :) blir nog bra sen lite längre fram. Eller asså de är as bra men svårt att hänga med nu i början när man är en stor newbe! Haha så i dagsläget ser det inte ut som om de blir nån uppvisning ialla fall ;) men man vet ju aldrig ......


Ciao! //Mikaela.M


Kommentarer
Postat av: kajsa

lycka till på söndag :D

Svar: tack va snällt! :D
Ekipaget som ger allt!

2012-09-01 @ 14:38:54
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0